Generální ředitel Deep Silver se rozpovídal o tom, jak se Deep Silver staví k dnešnímu problému počítačových her, a to jejich pirátění. Vydavatel pecek jako Saints Row IV nebo Metro: Last Light v tom má zatím jasno. Nemá zájem si dělat vlastní DRM ochranu. Dr. Klemens Kundratitz poslal na svém Twitteru fanouškům, konkrétně těm, co hrají hlavně na počítačích, zprávu "Stojíme za vámi!" a přiložil tam odkaz na celé jeho vyjádření k pirátění her.
Kundratitz řekl, že spousta herních vydavatelů se příliš nehrne do toho, aby se jejich nová hra vydala ve stejný den na PC a koznole. Není to tím, že by snad vývoj her pro počítače byl složitější, ale vydavatelé mají prostě "strach z pirátění". Zároveň sdělil, že Deep Silver rozhodně nebude vytvářet vlastní DRM ochranu, jako například udělalo EA u Originu nebo Ubisoft u UPlay. Dokud bude Deep Silver moci vytvářet úspěšné a výdělečné hry, pirátství není něco, čím by se chtěli nějak moc zabývat. V tom má rozhodně pravdu. Když se podíváme na výdělky Saints Row IV a Metro: Last Light, je jasné, proč to Deep Silver neřeší. PC verze Saints Row IV v pohodě překonala prodeje Saints Row 3, a to celkem trojnásobně. U Metro: Last Light se za první týden prodalo více kopií, než u prvního dílu za tři měsíce. Kundratitz nepopírá skutečnost vyšších prodejů u konzolí, o tom žádná. PC jeho slovy mají stále velký podíl na celkových výdělcích. Navíc označil počítačovou komunitu za velice aktivní a společensky příjemnou.
"Vždy jsme vydávali hry na počítače, a to protože PC platforma je s našimi srdci silně spojena. Není to jen nějaký 'dodatek' k jiným platformám." Na otázku, jestli stojí vývoj pro PC víc peněz a jestli se kvůli tomu platforma vyřazuje, řekl, že rozhodně ne. Není to nic, co by mělo hrát druhé housle. PC platforma je prostě součástí daných projektů, a na rozpočtu v tu chvíli nezáleží. "O tomhle je těžké rozhodovat. Podívejme se například na Metro. Primární platforma pro Metro byl a bude počítač. Ostatní platformy jsou také důležité, ale PC je číslo jedna."