Naughty Dog přemýšlí o sequelu The Last of Us

Naughty Dog přemýšlí o sequelu The Last of Us
15:54, 07.02.2014

Studio Naughty Dog netřeba představovat. Má na triku série jako Crash Bandicoot, Jak, nebo Uncharted, který se dočká čtvrtého pokračování, avšak pouze na konzoli PS4. Poslední pecka těchto vývojářů byla The Last of Us, nadmíru povedený titul odehrávající se v postapokalyptickém světě. Náš kolega Kuba ho označil jako "Žolík Playstation 3 na tento rok!" A nemysleli jsme si to jen my.

Za týden se The Last of Us dočká prvního, čistě singleplayerového DLC, nazvaného Left Behind. Za dobrou cenu nám vývojáři nabídnou možnost podívat se na život Ellie před hlavním příběhem The Last of Us.

Klik pro zvětšení (Naughty Dog přemýšlí o sequelu The Last of Us)

Neil Druckmann, kreativní ředitel a scénárista Naughty Dog, v rozhovoru pro server Eurogamer uvedl, že se vývojáři snaží přijít na způsob, jak udělat co nejlepší sequel The Last of Us, tedy jeho pokračování.

Právě jsme dokončili Left Behind. Bruce Straley, šéf vývoje, a já jsme na tom dělali čtyři roky, takže je čas dát si pauza a načerpat další síly.

Ve studiu jsme si začali sdělovat nápady, které nás náhle napadly. Upřímně, některé jsou sequely, a některé zcela nové věci - poslední dobou stále přemýšlíme o nových značkách. Musíme udělat pár kroků a pak uvidíme. Je to jako s Left Behind. Můžeme říct lidem příběh, který bude opravdu stát za to, ale nebude to něco, co už tu bylo? A když nemůžeme, kde se můžeme inspirovat? Je to něco, co je pro nás opravdová výzva.

Klik pro zvětšení (Naughty Dog přemýšlí o sequelu The Last of Us)

Došlo i na otázku možného portu The Last of Us na PS4. Druckmann tvrdí, že studio má omezené zdroje, čili nastává otázka, kam je dát. "Musíme přemýšlet, kam zdroje nejlépe zainvestovat. Musí to být tam, kde je poptávka, a kde bude náš čas dobře využit. Musíme promyslet, kterou cestou se vydat,"

DALŠÍ

CGwillWin