Vývojáři se nás samozřejmě snaží nalákat tím, že dle jejich prohlášení, je hra úplně jiná než ostatní a také o hodně lepší a zábavnější. To už jsme tu viděli mnohokrát. A co konkrétně by nás mělo zaujmout? Na mapě jsou pouze dvě linky (namísto klasických tří) a velký les, kde se dají pobíjet neutrálové...což mi nepřijde jako feature, co hře dodá plusové body, ale budiž. Každá postava se prý bude dát hrát tak, aby to vyhovovalo vašemu stylu a stále budete přínosem pro tým. To zní sice skvěle, ale když se nad tím zamyslíme, zjistíme, že, postavy by museli být buďto všechny typově stejné, čili to bude zřejmě marketingový trik, pro lidi co se nechali po pár nezdarech z Doty odradit.
Dále by každé bitvě měly být různé cíle, čili hra by měla být více variabilní a tím i zábavnější, protože nejde jen o to zničit soupeřovu bázi. To už zní lépe, ale vidím tu problémy s vyvážeností jednotlivých zápasů. Posledním zajímavým herním prvkem je, že na konci každého zápasu nastane závěrečná bitva proti druhému týmu a jejich Guardinovi (ať už je to cokoliv), což je to jediné co mě zatím doopravdy zaujalo, ale více vám povíme, až si hru vyzkoušíme. Vím, že tato novinka asi vyznívá trochu skepticky, ale po neúspěších her jako je Demigod a Heroes of Newerth, jsou tyto obavy oprávněné. Na druhou stranu, hra nás tak může pouze příjemně překvapit.