Jedinečnost questů Zaklínače 3 je pro vývojáře mimořádně důležitá

Jedinečnost questů Zaklínače 3 je pro vývojáře mimořádně důležitá
15:40, 06.05.2014

Zaklínač 3: Divoký hon je sám o sobě už hodně ambiciózní titul. V rukou polských vývojářů CD Projekt Red se ale asi nemusíme příliš bát, že by to dopadlo špatně. Jediné špatné, na co se zvlášť počítačoví hráči musí připravit, budou zajisté hardwarové nároky. CD Projekt se už v minulosti nevyhlo otázce přibliženě potřebné sestavy. Odpověď s ironickým tónem zněla jasně: "Zatím vám to neřekneme, ale určitě už můžete šetřit na upgrade [vašeho počítače]."

Klik pro zvětšení (Jedinečnost questů Zaklínače 3 je pro vývojáře mimořádně důležitá)

Na jedinečnosti hry si chtějí vývojáři dát velice záležet. Ať už ve velikosti otevřeného světa, nebo v typu nepřátel, u kterých se na chvilku zastavíme. CD Projekt chce s Zaklínačem 3 dosáhnout titulu toho nejlepšího RPG na trhu, proto budou výsledkem jejich práce například i unikátní nepřátelé, kteří budou jedineční jak sami o sobě, tak pro každou z misí, kterou budete muset nebo budete chtít udělat.

Mateusz Tomaszkiewicz, hlavní designér questů (úkolů) ve hře, se vyjádřil o problému jedinečnosti nepřátel ve hrách. Zvlášť u her s otevřeným světem časem nastává tendence podobných a opakujících se nepřátel, nebo i misí. Tomaszkiewicz chce, aby se nám hráčům pocit znuděnosti kvůli opakujícím se questům nedostal.

Zbožňuji mostra v Castlevanii, jsou poměrně jedinečná. Castlevania byla pro mě docela inspirující. Nenašli jste zde například monstra, která najdete ve spoustě západních her. Chceme se vyhnout zombíkům a různým mimozemským blbostem.

Svět třetího Zaklínače by měl hráčům nabídnout hráčům masy herního obsahu, aspoň podle Tomaszkiewicze. Tvrdí, že musí u vývoje přemýšlet nad tím, aby se questy neopakovaly. Dále jakým způsobem tak obrovský svět zaplnit danými questy, které budete plnit. Musí udělat i možnost lehkého návratu ke starším questům, které byly zprvu pro některé hráče složité.



Délka základní kampaně Zaklínače 3 by se měla pohybovat okolo 50 hodin. S plněním vedlejších úkolů by se měla až zdvojnásobit, z čehož nám už teď teče slina po bradě. To vše v únoru příštího roku, kam byl Zaklínač 3 z důvodu potřeby více času na vývoj přesunut.

DALŠÍ

CGwillWin