Ruku na srdce, v případě nejnovějšího počinu od From Software jsme podobně dlouhou herní dobu čekali. Přesto jsme rádi, že nás nadcházející číslo magazínu Edge utvrdilo v našem přesvědčení. Hraní Bloodborne jim zabralo více než čtyřicet hodin a to se prý ani nestihli pustit do multiplayeru nebo náhodně generovaných jeskyní Chalice. Redaktoři také tvrdí, že pokud si matadoři Souls her myslí, že už všechno viděli, čeká je pořádné překvapení.
Během hraní taky nenarazíte na tolik zbraní jako v dřívějších hrách. Místo toho padají z nepřátel předměty pro jejich vylepšování, které lze také upravovat pomocí speciálních Bloodgemů. Vrací se také hrátky se světlem podobné Dark Souls 2, s tím rozdílem, že si lze u obchodníka zakoupit lucernu. Radovat se mohou i příznivci Demon’s Souls, neboť herní prostředí opět nabízí daleko méně checkpointů a více zkratek.
Bloodborne vychází 24. března v USA a o den později také v Evropě (s výjimkou Velké Británie). Zatím bohužel exkluzivně na PlayStation 4.