Pro lidi, kteří Dotu 2 hrají pravidelně, to asi moc novinka není, spíš jen upomínka, ale pokud patříte mezi sváteční hráče nebo dokonce nehráče, možná by vás to mohlo zajímat. Od vzniku DotA coby módu pro Warcraft 3 v roce 2005 uplynulo moře času a hra prošla více změnami, než by byl neautista schopný spočítat. Nicméně zítra přijde patch 7.00, který je snad tím největším vůbec, protože překopává spoustu základních mechanik, jež jsme všichni brali za neměnné. Osobně by mě zajímalo, jestli s některými změnami přišel sám Icefrog.
To že byli přepracovány předměty bereme jako normální v každém větším patchi, stejně jako nikoho moc nepřekvapí drastická změna mapy, to už jsme tu taky viděli víckrát než odchod Dominika Haška do důchodu, ačkoliv přesun Roshana mě překvapil. Nově vzniklá funkce backpacku (možnost nosit tři itemy navíc, která ale nebudou přidávat žádné bonusy, dokud si je hrdina nenavleče) je prima, ale jde jen o kosmetickou věcičku. Největší mazec ale je přepracování vývoje hrdinů. Naši panáčci a panáčice totiž nyní kromě schopností získávají na lvl 10/15/20/25 i talenty ze stromu talentů (jak originální). Mezi tyto talenty může patřit pasivní příjem peněz pro supporty, zvýšení počtu HP, nebo třeba nulový manacost za reinkarnaci pro WK. Bonusy pro staty pak zmizely úplně.
Tím se celá hra mění opravdu zásadním způsobem a docela jsem zvědav, jak to komunita přijme. Osobně popravdě sám nevím, co si opravdu myslím, ale těším se až si sedmičku vyzkouším. Na víc detailů se můžete podívat na ofiko blogu. Tam najdete další informace třeba o novém HUD, plánovací fázi a dalších příjemných změnách hlavně pro nové hráče. Nuže naše pocity ze hry vám určitě přineseme brzy.