Patrice Desilets, niekdajší zamestnanec spoločnosti Ubisoft a jedno z prvých mien, ktoré tvorilo koncept značky Assassin’s Creed sa už pred rokmi vydal cestou sólovej dráhy. Ešte na E3 2015 ukázal svetu vlastný projekt, vtedy prezentovaný ako epizodická adventúrka z obdobia zásadných zmien našich dejín, dnes už ako plnohodnotný zážitok s názvom Ancestors: The Humankind Odyssey.
Za tie roky sa však veľa vecí zmenilo a okrem upustenia od epizodického vydávania, sa Patrice kompletne postaral o prekopanie pôvodnej idei. Hra sa zmenila na TPS akciu s prvkami adventúrky, ktorá budem okrem iného obsahovať prepracované survival prvky a aj keď sa už vraj dá v súčasnosti prejsť od začiatku až po koniec, na dátum vydania si ešte nejaký ten čas počkáme. Nasledujú menšie črepiny z vývoja.
Kto si spomenie na 1666 Amsterdam, projekt ktorý pred rokmi Ubisoft zrušil? Tak práve ten je momentálne v trezore a vývoj sa plne sústredí na Ancestors. Teraz však sledujte nový teaser.