Mezi nejpříjemnější překvapení z veletrhu E3 můžeme bezpochyby zařadit i oznámení zombie akce Dying Light 2. Na pokračování prvního dílu, který vyšel zkraje roku 2014, pracují vývojáři z polského Techlandu. Stejné studio mělo pod palcem třeba vývoj Dead Islandu nebo westernové série Call of Juarez, ale jejich posledním opravdu úspěšným titulem se stal právě první Dying Light. Oznámení druhého dílu se tedy její jako pochopitelný krok.
V rozhovoru pro server Wccftech se autoři rozpovídali o některých novinkách a prioritách při vývoji hry. O větším důrazu na rozhovory a volby v dialozích už víme od oznámení. Základním stavebním kamenem hratelnosti by ale přesto měl zůstat zábavný parkour. Právě při rychlém lezení či přeskakování objektů je zapotřebí co možná nejvyšší framerate. Z toho důvodu chce Techland nabídnou 60fps i na konzolích, což ani v dnešní době nebývá rozhodně pravidlem. Vyšší počet snímků za sekundu vývojáři podle svých slov upřednostní i před rozlišením.
Poměrně častá kombinace 4K a 30fps by tedy v Dying Light 2 nastat neměla. Neznamená to ale, že by se vývojáři nepokusili na silnějších verzích konzolí v podobě PlayStationu 4 Pro a Xboxu One X dosáhnout i na 4K rozlišení. Pokud si ale budou muset vybrat mezi plynulostí a grafikou, tak zvolí právě 60fps na úkor 4K. Výsledku se dočkáme někdy v roce 2019, kdy Dying Light 2 vyjde na PC, PS4 a Xbox One.