Tom Clancy's Ghost Recon Online, který vyjde na počítačích příští rok, bude zdarma hratelná střílečka, to už víme od letošní E3. Málo kdo však ví, proč se Ubisoft k podobnému kroku uchýlil. Podle vyjádření producenta Sébastiena Arnoulta za tím stojí "uzpůsobení se počítačovému trhu" a především určitá "reakce na herní piráty".
Když jsme začali pracovat na Ghost Recon Online, říkali jsme si, že by bylo skvělé, kdyby Ghost Recon: Future Solider měl nějaký klasický port, aniž by na něm bylo potřeba dále pracovat. Protože stejně je nám jasné, že 95 procent našich zákazníků si tu hru nelegálně stáhne. Takže jsme si řekli: "Dobře, musíme se tomu uzpůsobit."
Jak se tedy dá vyčíst z výše uvedeného vyjádření, plnohodnotné pokračování série, tedy Ghost Recon: Future Soldier, se počítačům podobně jako například I Am Alive vyhne velkým obloukem. Zda se jej zdarma hratelnému "Online" podaří plnohodnotně nahradit je však ve hvězdách.