Nemáme se čeho bát. "Rozhodně nehrozí problémy ne nepodobné těm, co měl na startu nový Assassin's Creed..." Těmito slovy nás dnes opět ujišťuje vedoucí designér hry The Crew Serkan Hasan. Ve svém vyjádření zmínil spoustu Beta testů, kterými hra prošla, aby mohla nabídnout všem hráčů již od počátku stoprocentní zážitek.
Zároveň také zmiňuje hlavní důvod, proč hra nebyla uvolněna recenzentům předčasně. Jde zkrátka o to, že hodnotit hru, která staví na multiplayerové složce, mnohdy čítající tisíce hráčů v jednom okamžiku, zkrátka objektivně hodnotit nelze ve stavu, než je poskytnuta široké veřejnosti.
V tomto zaměstnanci Ubisoftu jistě dáme zapravdu. Ostatně, stejná situace byla i u titulu Destiny, který měl multiplayerový launch téměř bez problémů, tudíž lze soudit, že tato strategie skutečně může vyjít.
Na The Crew se samozřejmě v redakci všichni těšíme a držíme palce vývojářům, kteří by si potřebovali napravit pověst, pošramocenou nedávnými nezdary.