Série Assassin's Creed vynikala nejenom svojí historickou pasáží hry, ale nabízela už od svého prvního dílu současnost. Tyto pasáže hry působili poměrně rozporuplně, de facto, rozděloval hráče na dva tábory: ti co je chtěli mít co nejrychleji za sebou a vrátit se zpět to historické části velkoměsta daného dílu, a ty, kteří si současnost brali jako nedílnou součást příběhu.
No a v nejnovějším díle z Paříže, tato složka byla téměř opomenuta, ano přítomna byla, ale v naprosto minimální formě. Na tyto stížnosti reagoval scénarista Darby McDevitt, v rámci komunitního livestreamu na Twitchi, s tím, že se do Unity počítalo se současností, avšak vzhledem k tomu, že hra byla vyvíjena pro novou generaci konzolí, tak se to jednoduše nestihlo, a proto se snažili věnovat co nejvíce času historické části Paříže.
Dále také McDevitt potvrzuje, že do dalšího dílu, tedy do Victory, se se současností již počítá naplno a posléze se rozpovídal i o větší budoucnosti série Assassin's Creed Creed, a scénáristé již rozepsali možnosti, které se rozpínají cca 500 - 700 let herní historie, což by této sérii mohlo vystačit na 10 až 20 let dopředu.
Napište nám do komentářů, jak jsou pro Vás pasáže ze současnosti v Assassin's Creed důležitým faktorem?
Zdroj: Komunitní livestream Twitch