V roce 2006, představilo studio Climax vedení Konami koncept regulérního "velkého" dílu pro Playstation 3. K tomu použili věci Unreal engine, textury a modely z Origins. Broken Covenant, jak zněl název hry, měl mít v hlavní roli kněze Hectora Santose, který odešel z El Pas do městečka v Arizoně. Po cestě mu zavolá neteř Anna o pomoc. No a pak kdo ví, ale tipuji, že omylem zabloudí do Silent Hillu. Více v přiloženém videu řekne vypravěč z youtube kanálu.
Záběry, které vidíte níže jsou právě takové jaké prezentovali Climax. Hra vypadá na staromódní Silent Hill, kde se ještě řešilo dost hádanek a boj byl méně častý. Climax zřejmě ve svůj nápad opravdu věřil, protože se jej snažili protlačit ještě jednou v podobě epizodické hry pro PS3 a X360 a opět neuspěli. Každopádně se jim podařilo udělat Silent Hill: Origins na PSP, což je s přehledem jedna z her, na které stojí za to vzpomínat na tento Sony handheld.