Velice pěkne zpracovaná MOBA Paragon dnes dostala velký update. Ten je pojmenovaný Monotlith, a podle samotných tvůrců, změní hru úplně od základů a přinese nový zážitek z hraní. Pojďme se podívat co tím myslí.
Abych řekl pravdu tak těch pár her, jenž jsem v Paragonu odehrál na mě zapůsobili tak nějak "hmm MOBA". Ano nejsem fanoušek tohohle žánru a asi ani cílovka, ale pár jsem jich zkusil (Vainglory, SMITE). Co jsem ocenil byla vizuální stylizace, prostředí a i schopnosti postav mi přišli zajímavé. Podle toho co vidím v materiálech o Monolith updatu by hra mohla být ještě zajímavější.
Cílem tvůrců totiž je přinést hratelnost více akčně orientovanou, ale přitom stále zachovat MOBA prvky. Pohyb se zrychlil a stejně tak rychlost nabíjení schopností. Kvůli tomu museli být přebalancováni všichni hrdinové. Zjednodušen byl systém armorů. Nyní jsou dva typy damage - Basic a Ability. Má být průhlednější jak na který z nich reagovat. Stejně tak byl zjednodušen systém karet. Už se nerozlišuje na Physical a Energy, ale pouze na Power. Přibyla také zbrusu nová a malá mapa. Ta se mimo jiné také odlišuje tím, že není symetrická.
Pokud někoho zajímá lepší a detailnější popis. Raději jej odkáži na oficiální patch notes než mé zkrácené postřehy.