Ken Levine – jméno sympatického padesátníka stojícího za tituly jako například BioShock, Thief: The Dark Project a System Shock 2. V roce 2010 byl zařazen nejmenovaným magazínem mezi „Storytellers of the Decade“ neboli „Vypravěče Desetiletí“, a v roce 2013 obdržel za práci na druhém System Shocku a BioShocku ocenění „Lifetime Achievement Award.
Ken se na herním festivalu pořádaném v Británii rozpovídal, a prozradil pár zajímavých informací o hře, na které zrovna dělá, v jím založeném studiu Ghost Story. Po většinu času spíše mlžil, a moc specifických informací nevyzradil. Naznačil ale, že se jeho studio inspiruje hrami, které vás netahají za ručičku po celý průchod hrou, a musí vám chvilku zabrat, než vám docvakne, jak mechanismy fungují. Tedy hrami, které jsou krapet složitější, a nemálokdo by je nazval „obtížnými“. ,,Hry přinesou hráčům větší výzvu a budou složitější než BioShock, nebo BioShock Infinite.“
Hlavní důvod Kenovy inspirace bylo, že mu moderní hry připadaly zkrátka moc jednoduché a jejich průchod a dohrání jako proříznutí másla horkým nožem. Není se čemu divit, když strávíte roky prací na hře, jen aby ji pak lidé dohrávali před víkend. Ken jmenoval také Civilization, kterou prý sám hrál hodně dlouho, a závidí jí, že si dokáže hráče udržet po tak dlouhou dobu.
Levine také mimo jiné při nedávném rozhovoru uvedl, že jednou z jeho největších inspirací jmenovitě byl Nemesis systém v Shadow of Mordor, nebo také rozvětvený příběh u Telltalovského The Walking Dead. O hře, na které pracuje prý zatím moc říct nechce, neboť její vývoj zatím nemá přímý cíl, na který by hráče navnadil.