Vývoj pre Diablo 4 začal v roku 2013 a to na Dark Souls základoch

Vývoj  pre Diablo 4 začal v roku 2013 a to na Dark Souls základoch
16:38, 22.11.2018

Blizzard sa pomaly ale iste môže začať vyhrabávať z pod zeme, po tom ako dopadli na svojom vlastnom tohtoročnom festivale menom Blizzcon. Dobre vieme, že tamojšie ohlásenie mobilnej verzie Diabla a samotná absencia štvorky, vyvolala nemalé negatívne vzrušenie, ktorému vôbec nepomohla ich následná cenzúra na internete a dosť podivné praktiky na sociálnych sieťach. Tak či onak fakt, že je Diablo 4 v príprave bol samozrejme každému jasný, ale až teraz sa dostávajú von aj v celku zaujímavé informácie okolo jeho ranného vývoja.

Ten začal ešte v roku 2013 na základoch vtedy populárnej IP Dark Souls a hra teda mala zmeniť izometrický pohľad na tretiu osobu a zásadne tak zasiahnuť aj do celkovej hrateľnosti. V roku 2016 však nastal rapídny obrat a okrem výmeny vedenia vývoja bol zmenený späť aj koncept na klasiku spätú s touto sériou. Kvalita vraj nebola dostatočná a tak sa upustilo od experimentov a začalo nanovo. Aj z tohto dôvodu teraz nie je rozumné očakávať, že by sa štvrté Diablo ukázalo na scéne skôr než v roku 2020. Ostatne aj preto evidentne Blizzard nemal tento rok čo na svojom evente prezentovať, aby si nevyrobil ešte väčšiu hanbu.


DALŠÍ

CGwillWin