Gaider byl u BioWare necelých dvacet let a teď po dvou letech svobody oznamuje svůj první samostatný projekt. Se svým novým týmem zvaným Summerfall Studios, z jehož produkce vzniká hra zvaná Chorus. A není to úplně co byste soudě podle jeho předchozích zkušeností čekali. Tematicky se jedná o muzikálovou adventuru se silnými výpravnými prvky, hudebními vložkami a důrazem na charakter.
Protagonistka Grace se zaplete do příběhu zahrnujícího bohy, múzy, mimozemské síly a především úchvatné písně. Poté, co je obviněna z vraždy Calliope, musí se sama na vlastní pěst vydat hledat pravdu. Gaider v rozhovoru řekl, že v rámci Summerfall Studios chtěli zkusit něco originálního a na muzikální hře chtěl pracovat už od doby, co psal Dragon Age. V Chorus se budete moci rozvíjet všemi směry - a to včerně romantických možností. Důraz na rozvoj postavy je velký, což bylo vidět u předchozích her, které Gaider napsal pro BioWare.
Gaider se nechal slyšet, že podle vlastních zkušeností z BioWare ví, jak důležitá je pro hráče hlavní postava a její možnosti a výprava, v porovnání třeba s herními mechanikami. Ocitnete se ve společnosti řeckých bohů, se kterými budete muset nějak vyjít a sami ovlivníte, jak se vaše cestička bude klikatit. Největší výzvou pro relativně malý tým je nutnost multitaskingu, ale Summerfall je parta ochotných a schopných lidí připravených vypořádat se s problémy tak, jak přichází. Podle úvodních informací a náčrtů hra cílí na všechny, které zajímá skvělá výprava, bohaté charaktery s lidskými aspekty a kvalitní styl psaní.
Na projektu spolupracují i další velká jména ve svých oborech, jako například Liam Esler, bývalý vývojář pro Obsidian a Beamdog; skladatel Austin Wintory (Journey a Flow), hlavní postavu si hlasově vystřihne umělkyně, kterou znáte z Gears 5 nebo Uncharted 4, Laura Bailey.
Hra by měla spatřit světlo světa v prvním čtvrtletí roku 2021.