Prepadák je asi silné slovo, každopádne očakávania vývojárov a samotného El´Ubisofte neboli naplnené. Že neviete čo je Hyper Scape? Jedná sa o v poradí ďalší titul z kategórie battle-royal, ktorý mal ambície zažiariť na aktuálne pomerne prudko osídlenom neby.
Hlavné ťaháky? Vývojári si od Hyper Scape sľubovali originalitu v podobe viac menej vertikálnych súbojov a netradičného levelovania zbraní, očividne oproti konkurencií, ako je Fortnite alebo COD: Warzone hre niečo chýba.
Čo konkrétne? Nevybalancovaný gunplay, príliš ťažkopádna konzolová verzia ovládania, neuspokojivý reward systém a nie zrovna priateľská variabilita herných režimov. To všetko sa vývojári rozhodli v najbližšej dobe pozmeniť a samozrejme vylepšiť, tak neostáva len držať palce, osobne sa domnievam, že problém bude skôr príliš silná konkurencia v žánru. Nechajme sa prekvapiť.