Tak dlho sa chodí s džbánom po vodu až sa ucho utrhne? Niečo takéto prežíva už dlhodobo aj koncern Electronic Arts, ktorý svojho času svojou veľkou pusou hlásal nezaujímavosť príbehových kampaní a všetky financie sypal do live-servis produkcií a multiplayer hier. Veci sa však samozrejme vyvíjajú svojím tempom a tak ako EA chcelo uspieť s projektami ako Anthem a Battlefield V, nakoniec ich vízia skončila v bahne nezáujmu. Naopak rýdzeho singlu menom Star Wars: Jedi Fallen Order sa predalo viac než desať miliónov kópií a EA tak muselo obrátiť svoj PR plášť.
Tento obrat nastal našťastie ešte pred vydaním štvrtej regulárnej časti série Dragon Age a tak má BioWare dostatok času nabehnúť na nový EA trend. Tým je eliminácia všetkých multiplayer prvkov a zabudnutie live-servis schém. Nová verzia tejto RPG, ktorá sa začala produkovať v roku 2017, vyzerala svojho času údajne ako Anthem s fantasy námetom, čo viedlo k rôznym odchodom samotného vedenia projektu. Dnes už je však Dragon Age 4 znova na tej správnej ceste s rešpektovaním pôvodných dielov série a uvidíme, kedy sa dočkáme samotného výsledku. Vyššie opísané informácie poskytol server Bloomberg s odvolaním sa na kontakty priamo z BioWare zázemia.