S.T.A.L.K.E.R. 2 má byť bez bugov a s podporou modovania

S.T.A.L.K.E.R. 2 má byť bez bugov a s podporou modovania
11:04, 09.03.2021

Ukrajinská spoločnosť GSC Game World sa aktuálne opäť pripomenula a to so zaujímavým a povedzme si otvorene, aj dosť odvážnym tvrdením. Podľa ich slov sa v súvislosti s vývojom očakávaného diela S.T.A.L.K.E.R. 2 snažia dodať hotový produkt bez chýb a s poriadnou dávkou invencie. Z pohľadu PR ide samozrejme o klasické rečičky jednej paničky, ale v záujem korektnosti vám ich sem teraz s radosťou vypíšem. Vypadlo to z úst Zakhara Bocharova, ktorý má v danom štúdiu na starosti marketing.

  • Vývoj sa zameriava výhradne na singl zážitok
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 bude odladený a bez chýb
  • Všetko pobeží na Unreal Engine 4
  • A-life 2.0 (kódové označenie pre systém simulácie v hre) umožní vytváranie špecifickej interakcie
  • Progres deja je nelineárny a ponúka viacero zakončení
  • Podpora pre dodatočné upravovanie modov je potvrdená
  • Zóna sa stane svedkom neopakovateľných zážitkov, ktoré môžete pocítiť na vlastnej koži alebo ich sledovať z bezpečnej vzdialenosti
  • Spomínané modovanie by malo fungovať aj na Xbox Series konzolách

  • DALŠÍ
    
    CGwillWin