Vraj sme úplne dobre nepochopili ambicióznosť Cyberpunku

Vraj sme úplne dobre nepochopili ambicióznosť Cyberpunku
15:52, 28.04.2021

Koncom minulého roka vyšiel projekt, ktorý sa do herných análov zapíše ako najviac promovaná softvérová záležitosť, ktorej očakávania prevalcovali výsledok. Poľská spoločnosť CD Projekt RED totižto nedodala stopercentný produkt, čo by nebol až taký problém, ale súčasne totálne odignorovala a čiastočne sfalšovala prezentáciu okrajových verzií na old-gen. Toho výsledkom bolo vracanie peňazí v miliónových stratách, stiahnutie diela z PlayStation Store a hromada iných chrupaviek v inak slušne zarábajúcom "merč" kolose Cyberpunk 2077.

Dnes, kedy už vášne opadli a vieme, že na opravách sa stále pracuje prichádza šéf dizajnér levelov Paweł Sasko aby nám trocha blahosklonne povedal; že sme nepochopili ambície ich diela a ako náročné to celé bolo. Paweł Sasko doslova uvádza nepochopenie zo strany zákazníka ako aj novinára, nevieme si vraj produkciu takto megalomanského softvéru predstaviť a aj keď nechce aby sme ich priamo búchali po chrbte a gratulovali k dobre odvedenej práci, trocha uznania by nezaškodilo. Osobne neviem ako to máte tam u vás doma, ale ja som obdiv k CDPR dosť jasne deklaroval v recenzii a verím, že po sérii opravných balíčkov aké sa ešte chystajú, bude nakoniec Cyberpunk presne takou hrou ako ju vývojári chceli mať.


DALŠÍ

CGwillWin