Ken Levine, tvorca kultovej série BioShock, sa v roku 2014 rozhodol ukončiť činnosť jeho vlastného štúdia Irrational Games, aby sa pod novým ale výrazne menším vývojárskym tímom pustil no vývoja hier reflektujúcich potreby konzumentov. Toho času spomínal, že chce byť originálnejší a to v prostredí rýdzeho AAA zrovna nejde.
Novo založená značka Ghost Story Games si však dodnes nepripísala na konto ani jeden jediný dokončený projekt a podľa najnovších správ tento status bude trvať ešte niekoľko nasledujúcich rokov. Dôvodom je, na základe výpovedí bývalých zamestnancov Ghost Story Games, práve Ken a jeho povaha. Bloomberg publikoval informácie o tom ako Levine s prehľadom dokáže spláchnuť mesiace tvrdej práce do záchodu len preto, že sa mu to nezdá úplne perfektné a tým pádom dochádza k neustálemu reštartu a novým začiatkom.
Osobne mňa to nijako neprekvapuje, ostatne v čase kedy sa na trh chystal prvý diel série BioShock som sám čítal niekoľko rozhovorov s Kenom Levinom, kde dával viac ako jasne vedieť o tom, že je jednoducho človek aký nechce pri vývoji robiť chyby a chce prinášať len maximálnu možnú kvalitu. Na druhú stranu to bol sám Ken čo pred ôsmimi rokmi prešiel v úvodzovkách do indie vôd a túžil vytvoriť niečo jednoduchšie a za minimálne peniaze. Zdá sa tak, že s týmto vlastným presvedčením nie je úplne stotožnený a chce s malým tímom vytvoriť AAA hru bez dostatočného balíku peňazí, čo je fakticky vec nemožná.