Gumboy Tournament je hra s velkým potenciálem hratelnosti, originálním zpracováním a pro mnoho lidí především možností jak se odreagovat a skvěle bavit. Více o hře nám v rozhovoru prozradily Marek Nepožitek a Miroslav Adámus.
Hra si jde svou originální cestou a pokud si pod pojmem HRA představujeme možnost se bavit (na PC), pak je GT tou správnou volbou. Zkrátka nás čeká kůpa zábavy v honbě s oplzlými míčky. Jedná se do jisté míry o "pokračování" Crazy Adventures, alespoň co se podobnosti týče. Gumboy Tournament ale na pokračování přichází až s více než četnými vylepšeními a novými nápady, s jakými - se dočtete v našem rozhovoru.
1) CG: Co Vás přimělo k vydání pokračování? Byli jste spokojeni s úspěšností prvního dílu - Gumboy: Crazy Adventures?
MN: Asi by bylo dobré upřesnit, že Gumboy Tournament není pokračováním původní „questové“ arkády Crazy Adventures. Zásadní rozdíly jsou v herních principech a v možnosti hry více hráčů. Shodnými rysy jsou grafické ztvárnění a princip fyzikální simulace pohybu míče v herních prostředích. Takže hlavním motivem pro vytvoření Tournamentu byla možnost vytěžit z úspěšného vizuálního stylu a poměrně originálního modelu fyzikální simulace maximum a v kombinaci s novými herními principy oslovit další hráče. Multiplayer byl jasná výzva, protože dynamické arkádě tohoto typu dává další rozměr zábavy a významně prodlužuje dobu hraní a posiluje znovuhratelnost. Pokud jde o úspěch původní hry Gumboy Crazy Adventures, byli jsme opravdu poctěni tím, jak jej přijala odborná veřejnost, jaká hodnocení hra získala i tím, jak na hru reagovali samotní hráči. Rezervy měl původní koncept hry v cílení na skupinu hráčů, v jisté složitosti ovládání a v distribučních kanálech. Toto vše se snažíme v Tournamentu významnou měrou vylepšit.
Dále již v pokračování rozhovoru.