Detailní pohled do zákulisí Far Cry 4: Exkluzivní koncepční artworky

Detailní pohled do zákulisí Far Cry 4: Exkluzivní koncepční artworky
09:50, 24.06.2014

Zahraniční herní časopis Gameinformer, se v současném vydání květnového čísla zaměřil především na detailní představení dosavadních, ale také zcela nových informací vyplývajících z nově připravovaného Himalájského dobrodružství Far Cry 4.

Při této příležitosti se zároveň na oficiálních stránkách Gameinformeru objevila zcela nová galerie koncepčních artworků, která se rovněž dočkala valné řádky osvětlujícího textu. Ponořte se nyní s námi do krás sedmi nedávno zveřejněných obrázků.

Klik pro zvětšení (Detailní pohled do zákulisí Far Cry 4: Exkluzivní koncepční artworky)

"Tohle je jeden z původních koncepčních artworků, kterých jsme při rozhodování o zasazení hry do fiktivní oblasti v Nepálu vytvořili opravdovou hromadu." Říká obchodní manažer Henri Guay. "Jedná se o jeden z mnoha pokusů, u kterých jsme chtěli dospět k tomu, jak by nakonec mělo dané místo vypadat, a co by mělo reprezentovat. Z hlediska architektoniky se tak naší umělci inspirovali například Nepálským chrámem Gansehthan v Bharatpuru."

Klik pro zvětšení (Detailní pohled do zákulisí Far Cry 4: Exkluzivní koncepční artworky)

Několik členů z našeho vývojářského týmu si navíc udělalo menší výlet, s cílem získat solidní přehled o Nepálské architektuře, tradicích a okolní přírodě. Výše si tak můžete v povzdálí všimnout nativních Tibetských jedlí, které jsou pro tuto oblast význačné.

Klik pro zvětšení (Detailní pohled do zákulisí Far Cry 4: Exkluzivní koncepční artworky)

Ubisoft byl v posledních dnech taktéž velice zdráhavý, a to převážně v oblasti zahrnující hornaté výběžky vyčnívající v Kyratských kulisách. Na základě vypuštěných gameplay záběrů již jistojistě víme, že hráč si bude moci alespoň malou část z nich svévolně projít, a okusit tak chuť nového vybavení, kterým hlavní protagonista Ajay oplývá.

Kromě cepínu by jsme se měli dočkat také uplatnění ukotvovacího lana, jenž svým upevněním na skalním převisu poslouží jako provizorní houpačka přes vinutou rokli, či výlez do vysokých skalnatých stěn.

Klik pro zvětšení (Detailní pohled do zákulisí Far Cry 4: Exkluzivní koncepční artworky)

Jedno z mnoha útočišť, které byly navržené na bázi partyzánského rádia vysílajícího zakázané propagandy. V průběhu hry tak uslyšíte mnohé variace různých lidských vrstev, kde převážná většina Pagana Mina (despotického samozvaného krále, kterému násilí páchané na vlastních řadách není nijak cizí) vyzdvihuje a ukazuje jen v tom nejlepším světle.

Naštěstí zde ale také žijí ti, kteří se zavedením současného režimu nesouhlasí. Jednou ze zajímavých informací je "představení" jedné z mnohých vedlejších postav. Rozhlasového dížeje, opovrhujícího Paganovými pravidly, od kterého se v průběhu hraní dočkáme nemalé porce úkolů.

Klik pro zvětšení (Detailní pohled do zákulisí Far Cry 4: Exkluzivní koncepční artworky)

Tento koncept je příkladem jednoho z klášterů, u kterých budou mít hráči možnost prolézt každičkých polygon zákoutí."Jedná se tak o velice užitečné měřítko určené naším umělcům, díky kterému můžeme testovat výsledné osvětlení interiéru. Ve Far Cry 4 budete hodně času trávit převážně ve venkovních areálech, tím pádem se kontrast a osvětlení v uzavřených prostorech stává něčím, u čeho chceme docílit, aby hráči po příchodu do budovy ustrnuly v úžas nad její bohatostí a zajímavostí."

Klik pro zvětšení (Detailní pohled do zákulisí Far Cry 4: Exkluzivní koncepční artworky)

Jednou z "novinek" je rovněž nahrazení rádiových věží sloužících k zmapovaní herní plochy za zvoničky, určené rovněž k zmapování světa a narušení Paganovy propagační kampaně.

Klik pro zvětšení (Detailní pohled do zákulisí Far Cry 4: Exkluzivní koncepční artworky)

Kyrat, má jako originálně smyšlená oblast rozhodně co nabídnout, a ať už se jedná o pouhé útržky informací, videí, či pouhé koncepční artworky, stále to vypadá, že nás má čím překvapit.

Far Cry 4 vychází 18. listopadu ve verzích pro PC, PS3, Xbox 360, Xbox One a PS4.

DALŠÍ

CGwillWin