Left 4 Dead? To je ten Létající Čestmír, ne?

Left 4 Dead? To je ten Létající Čestmír, ne?
10:24, 27.08.2010

Napadlo vás právě, že mi přeskočilo a napsal jsem o hororové střílečce s hordami pořádně krvelačných zombíků naprostou ptákovinu? Přiznávám, do doby před několika minutami bych si to myslel taky, jenže jak Doug Lombardi a Gabe Newell (členové Valve) v rozhovoru pro britský časopis PC Gamer prozradili, Left 4 Dead původně nemělo být střílečkou, ale něco jako RPG. Ano, RPG, ve kterém by hlavní roli hrála pohádková létající víla. "No, na začátku vývoje Left 4 Dead jsme měli pár špatných nápadů," začal na toto téma Doug Lombardi a Gabe Newell ihned zareagoval: "No, taky nás napadla létající pohádková hra. Narážíš na tohle?".

Bylo to tak špatné, až jste se chtěli sám sebe zeptat: "Jak můžeme udělat tak špatnou hru? A jak by měla vypadat?". A tak jsme si řekli, že bychom se měli soustředit na to, co opravdu umíme, takže proč dělat hru, která byla něco jako... nebylo to čisté RPG, byla to akční fantasy s prvky RPG, která neměla příběh. A pak jsme si řekli: "OK, tohle je strašně špatný. Co kdybychom se zaměřili na AI a kooperačním hraní?". To byla velmi zajímavá myšlenka...

Klik pro zvětšení (Left 4 Dead? To je ten Létající Čestmír, ne?)

DALŠÍ

CGwillWin