Očakávaný výkonnostný upgrade konzole PlayStation 5, ktorý dostal klasicky prívlastok Pro a rovnako tak aj cenovku osemsto euro, je už nejaký čas na trhu (apropo ide o vysoko nedostatkový hardvér). Výsledkom toho všetkého sú jednak rozporuplné názory odbornej verejnosti, ale hlavne zaujímavé zistenia na margo určitej sorty videohier.
Zoberme si napríklad duo projektov Silent Hill 2 a Star Wars Jedi: Survivor, ktoré síce majú pečiatku "lepšie na Pro stroji", ale cez to všetko vo finále vyzerajú ešte horšie než na základnom modely. Prečo? Dôvod tentokrát tkvie v PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution), čo je nový spôsob upsamplingu, ktorý má pomáhať vylepšovať vizuálny stav hier, avšak nejde mu to tak ako si asi SONY predstavovalo. PSSR nateraz vyložene nezvláda špeciálne stromy a vodné plochy, čo odhalil nie len fundovaný server Digital Foundry.