13:44, 06.01.2011
Alespoň to tvrdí prostřednictvím svého viceprezidenta vývojářské studio Naughty Dog. Všechny problémy se točily ohledně maximální kapacity operační paměti této konzole, prý je pro ambiciózní styl vývoje příliš malá. Pokud si však myslíte, že se vhledem k probíhající tvorbě třetího pokračování nějak poučili, chyba lávky. Celý proces probíhá úplně stejně. "Jakmile se kdokoliv z týmu zatváří ve smyslu "Hm, teď jsme v hajzlu", víme, že jsme na tom dobře," odhalil v rozhovoru pro magazín Edge Christophe Balestra. "Nesmíme zpohodlnět. Tři dny před vydáním Uncharted 2 se nám hra ani nevešla do paměti. Až se nám jednou nepodaří najít řešení, to bude teprve problém.".
V podstatě střílíme do vzduchu, což našim umělcům plně vyhovuje. Jsme řízeni umělci a je na programátorech, aby všechno zapadlo, pokud jde o paměti a počet snímků. Umělci vždycky jdou nad rámec našich možností a nově zveřejněná úroveň Château z Uncharted 3 je toho perfektním příkladem.
VÍCE K TÉMATU: Uncharted 2: Among Thieves