Valve vysvětluje němotu Chell, hrdinky Portalu

Valve vysvětluje němotu Chell, hrdinky Portalu
20:53, 08.05.2011

Napadlo vás někdy, proč je vlastně protagonistka obou Portalů němá? Stojí za tím chybějící hlasivky, nějaký trik jako u Gordona Freemana nebo mají vývojáři z Valve zkrátka nějakou úchylku na němé hrdiny? Erik Wolpaw, člen autorského týmu tohoto amerického studia, v jednom z nedávných rozhovorů uvedl, že jedním z hlavních důvodů je určitá "anonymita" klíčové postavy této logické hry. "Může být kýmkoliv, třeba vámi," uvedl během své prezentace na konferenci NYU Game Center, "V takovém Half-Lifu je celý problém daleko složitější, protože je hra trochu realističtější a vy pořád musíte řešit problém, proč Gordon mlčí.".

Nemyslím si, že by hráče samotná Chell až tak zajímala. Hlavně proto, že jsme jí nevtiskli žádný charakter, ten si částečně přebírá až od hráče. Vždycky jsme ovšem pracovali s verzí, že může mluvit, ale jednoduše se jí nechce. Víte, se všemi těmi kreténskými roboty okolo, proč by s nimi ještě měla mluvit?

Klik pro zvětšení (Valve vysvětluje němotu Chell, hrdinky Portalu)

DALŠÍ

CGwillWin