Vcelku jasně to PC Gameru vysvětlil hlavní designér XCOM: Enemy Unknown ze studia Firaxis Jake Solomon: "Ne, ne, ne. Neee. Ach bože, ne," když byla řeč o tom, jestli se bude hra na počítačích ovládat stejným stylem jako na konzolích. "To bych vám nikdy neudělal, děláte si srandu?" Takže rozhodně dobré zprávy pro příznivce staré platformy. PC verze má mít svůj vlastní interface optimalizovaný pro použití s klávesnicí a myší a navíc bude hra také podporovat určitou fanouškovskou kreativitu. Jinak řečeno, nějak na ní půjdou vytvářet módy. O tom zatím Solomon nemohl blíže hovořit, ani podle něj zatím jisté, že to bude součástí hry v době vydání, ale s modováním se zatím podle všeho počítá. Už jen proto, že ve hrách na enginu Unreal je to prý jednoduché.
12:38, 18.03.2012
VÍCE K TÉMATU: The Bureau: XCOM Declassified