17:44, 15.10.2012
Když autoři ze City Interactive v květnu zveřejnili první záběry z připravované střílečky Enemy Front, tak trochu jsme netušili, co si o ní myslet. Stuart Black, hlavní designér projektu, sliboval "progresivním gameplay, která není ve střílečkách obvyklá", místo toho jsme se dočkali obyčejné FPSky, která vypadala zkrátka "divně". No a neuběhlo ani pár měsíců a Stuart Black už na nové značce polských vývojářů nepracuje, jak potvrdil Marshall Zwicker, viceprezident severoamerické pobočky pro prodej a marketing.
Na základě prvních buildů hry a různým názorům ze strany interních pracovníků a hráčů jsme se rozhodli vydat jinou cestou. A to z hlediska hratelnosti, příběhu a přítomných postav. Momentálně spolupracujeme s Markem Bristolem, velmi zkušeným americkým filmovým režisérem a společně s ním pracujeme na něčem, co považujeme za velice zásadní změny. Ze současného stavu vývoje jsme nadšeni a těšíme se, až ji v následujících měsících ukážeme veřejnosti.
VÍCE K TÉMATU: Enemy Front