Take-Two: BioShock je pro nás i nadále důležitou značkou

Take-Two: BioShock je pro nás i nadále důležitou značkou
13:40, 01.06.2015

Už uběhly dva roky od chvíle, co světlo světa spatřila (dovolím si tvrdit) vynikající hra BioShock: Infinite. Ano, pokud bychom vzali čistě hratelnost, nebylo by to asi nic moc, nicméně v kombinaci s příběhem, lokacemi, stylizací a vším tím okolo to byl jeden z herních počinů, který by neměl vynechat asi nikdo z nás (více v naší recenzi). Zvlášť, pokud k tomu připočteme obě příběhová DLC, která příběh celé triologie tak velice hezkým způsobem uzavřela.

Jenže poté, co Ken Levin oznámil svůj odchod z Irrational Games a tím pádem i konec celého vývojářského studia, s dalším pokračováním to nevypadalo příliš nadějně. Po roční odmlce všem fanouškům svitla alespoň drobná špetka naděje - Take-Two ústy svého šéfa, Strausse Zelnicka, se značkou počítá i do budoucna. Uvedl tak během konference Technology, Media, & Telecom Conference. BioShock je prý pro společnost "velice důležitá značka", jíž se za dobu její existence stihlo prodat přes 25 milionu kusů, z toho celých 11 milionů jenom BioShock: Infinite.

DALŠÍ

CGwillWin