Polští People Can Fly, toto jméno by mělo fanouškům stříleček hodně zvednout obočí. V jejich historii najdeme Painkiller, pracovali s Epicem na Gears of War, ale hlavně. Hlavně udělali dvě výborné hry. Tou první a asi známější je Gears of War: Judgement, který herním stylem odbočil od hlavní série a nabídl opravdu intenzivní kooperativní střílení. Arénově laděné levely s opravdu vychytaným důrazem na kooperaci, sám si živě pamatuji, že tuto hru jsme s kamarády prošli během jedné soboty na jedno posezení.
Druhou, pro mě ještě výraznější hrou byl Bulletstorm. Zdá se vám, že FPSky jsou pořád dokola a bez invence? Tak to jste pravděpodobně Bulletstorm propásli nebo přehlédli. Je to totiž hra, kde skřížíte sci-fi FPSku, ale hodíte do ní arkádové počítání bodů, včetně neuvěřitelných komb. Už jen když vyšlo demo s částí jednoho levelu, si pamatuji obrovské boje v leaderboardech. Nemluvě o multiplayeru, kde komba dostávali ještě šílenější podobu, to vše díky biči, který byl jeden z hlavních prvků hry. Pokud neznáte, doporučuji.
No a po tomto dlouhém úvodu asi tušíte, že těmto Polákům dost fandím. Proto mě těší, že poté, co byly několik let součástí Epic Games (jako Epic Games Poland), jsou opět samostatní. Navíc si sebou berou i značku Bulletstorm, což by mohlo znamenat vysněný druhý díl. Každopádně jejich spolupráce s Epicem nekončí, protože právě pracují na úplně novém titulu na Unreal Engine 4. A co vy, znáte Bulletstorm a chtěli byste další díl?