Platinum rozpráva o Star Fox Zero

Platinum rozpráva o Star Fox Zero
13:10, 03.10.2015

Áno, novú časť série Star Fox, s podtitulom Zero, nám odložili až na budúci rok a tak neostáva nič iné, než čakať a tento čas si spríjemniť napríklad zberom nových informácií o hre samotnej. Určite ste už zaregistrovali že na hre, okrem samotného Miyamota, spolupracuje aj uznávané štúdio Platinum Games, ktoré sa nedávno rozrozprávalo o vývoji z technického hľadiska.

"Tie dve obrazovky sú od seba vždy vzdialené svojím využitím. Keď sme robili hru Bayonetta 2, používali sme len jeden displej ako touchpad. U Star Fox, mal Miyamoto pôvodne predstavu, že chce vytvoriť strieľačku, ktorá používa obe tieto obrazovky naplno, a nato sme radi zareagovali kladne. Položili sme si teda otázku: ako by sa to dalo realizovať? A nápady sa začali len hrnúť."

Klik pro zvětšení (Platinum rozpráva o Star Fox Zero)

"Obe obrazovky nám bežia na 60 FPS, čo je pre mnoho ľudí veľké lákadlo zvlášť u akčných hier. Pre nás samotných sa to dá považovať za míľnik v oblasti vývoja, svojím spôsobom samozrejme. Nič také sa nám pri vývoji nikdy nepodarilo. Takže nás Star Fox postavil pred veľkou porciou cieľov a výziev."

Klik pro zvětšení (Platinum rozpráva o Star Fox Zero)

"Pracovali sme so segmentom akčných hier dosť dlho. Chápeme, ako hráči hrajú tento žáner, ako reagujú na akčné situácie, ako sa budú pohybovať, čo budú robiť v danej veci. To, čo robíme teraz, je úplne nová vzdelávacia lekcia, čo samo o sebe bolo zábavné zistenie počas vývoja."

Klik pro zvětšení (Platinum rozpráva o Star Fox Zero)

"Chceme, aby toto všetko bolo cítiť v čo najväčšej možnej miere pri hraní, ako to bude len možné. Je ľahké teraz povedať: hra bola odložená, zvýšiť však jej kvalitu alebo čokoľvek, to so sebou nesie veľkú porciu času, stráveného nielen u technickej stránky hry ale aj u špecifického ovládania.

DALŠÍ

CGwillWin