Tak tu máme záverečnú bodku za jedným príbehom. Ak už ste boli na naj nenávidenejšom filme roku 2016 v kinách alebo nie, séria Ghostbusters nezbiera novým dielom alebo presnejšie povedané, ženským klonom žiadne veľké úspechy. V ešte horšom scenári sa však utopilo herné štúdio Fireforge Games, ktoré sa postaralo o hernú arkádu sprevádzajúc samotný film. Tá svojou kvalitou padla na totálne dno a definitívne ukončila pôsobenie spoločnosti Fireforge, ktoré mala tak nejak zachrániť. Firma sa totižto topila už dlhší čas v dlhoch a práve posledná investícia bola akýmsi steblom nádeje, ktoré im mohlo pomôcť prežiť. Kto by však chcel roniť slzy nad veľkou stratou, tak to nebude také nutné.
Táto firma bola založená roku 2011 Timom Campbellom, ktorého predchádzajúce pôsobisko čítalo adresu Blizzard Entertainment. Tim mal víziu vývoja originálnych hier, avšak samotný projekt Ghostbusters bola vôbec ich prvá reálne dokončená záležitosť (predtým sa snažili o vývoj MOBA projektov ale ani jeden nedošiel do finálneho ukončenia) a tak je jasné, že osud tejto spoločnosti bol napísaný ešte skôr než im Activision požičal licenciu práve na "Lovcov duchov". Ak by sme chceli ísť ešte hlbšie tak dve hry z žánru MOBA, ktoré Fireforge svojho času produkoval boli naviazané na dve ďalšie firmy, ktoré im asi z nejakej horúčky začali dávať peniaze a tie samotná firma nebola schopná splácať. Prišla na radu nejaká tá žalôbka a záverečná bodka už je len hromada odvolaní a nejasných dôvodov. Osobne som vždy zastával heslo, že ak máme po sebe zanechať nejaký odkaz, tak nech je to kvalitná a dobre odvedená práca. V prípade tejto spoločnosti nebude dodržané ani jedno.