Kickstarterová senzace Star Citizen, jejíž úspěch nebo neúspěch může solidně ovlivnit budoucnost crowdfoundingu, se čas od času připomene nějakým tím videjkem. Teď nám vývojáři ukazují, jak moc zamakali na FPS části hry a vše nazvali Vision Stabilization. Tato fičura má zlepšit plynulost míření a pohybu, pokud zrovna nelétáte vesmírem, ale pohybujete se uvnitř lodí a vesmírných stanic. Za mě to vypadá trochu nepřirozeně a ve fórech někteří lidé dokonce psali, že je jim z toho špatně a ve hře by měla být možnost tuto funkci vypnout.
Otázkou je, jestli měli na mysli jen samotný pohyb hlavy, který je dnes skoro v každé hře, nebo celkové zklidnění míření. Nicméně dle ankety na fórech vývojářů je více než 80% lidí spokojeno a šesti je to šumák. Asi jako nám. To ale nic nemění na faktu, že hra vypadá skvěle a i když mám občas obavy, že celý projekt nedopadne dle představ backerů ani vývojářů, čas od času mě nějaké to video uklidní. Tak snad hra vyjde ještě letos, jak ostatně autoři stále avizují na svých stránkách a vše budeme moci posoudit.