Pred pól rokom som vás ja osobne zoznámil s nádejným projektom World of 1920+, ktorého základná myšlienka stavala na popularite doskovej hry Scythe. Jej aura úspechu bola vybudovaná predovšetkým na úžasných umeleckých artoch poľského autora menom Jakub Różalski a dejovej linky zasadenej do alternatívnej minulosti okolo prvej svetovej vojny.
Jakub dokonalo navodzuje atmosféru na prelome 19 a 20 storočia, kde sa tradície zrážajú s modernou mechanizáciou aby podčiarkli stále rastúce záhady okolo nášho nepoznaného sveta. Bavíme sa o čase priemyselnej revolúcie, ľudstvo je fascinované motormi , kombináciou železa a ocele, začína experimentovať v snahe o vybudovanie chodiacich strojov. Geopolitická situácia je trochu iná než ju poznáme z histórie, ale všeobecne existuje vždy alternatívny pohľad na jej vývoj, nie striktne podaný ako šialená fantázia (všetko sa môže udiať ináč pri jednej malej zmene).
KING Art Games a práve umelec Jakub Różalski nás dnes s radosťou postavili pred svoj najväčší projekt z žánru RTS, ktorý dostal finálny názov Iron Harvest a je plánovaný na rok 2018 pre next-gen a PC. Čakať na nás budú komplexné herné mechaniky zo sféry obchodovania a vývoja, ktoré podčiarknu akčné momenty plné strategických rozhodnutí.