Nějaký čas už uběhl od doby, co jsme vás informovali o nově vyvíjené slovenské hře Moonfall, ale právě dnes vám přinášíme další čerstvé informace. Na oficiálních stránkách jsou teď nově informace o povoláních, za které si v Moonfallu můžeme zahrát. K mání bude Vanguard, Elemental engineer a Shadow, čili víceméně variace na klasické fantasy trio warrior, mág a rouge. Osobně se nejvíc těším na mága, který díky hernímu světu, ve kterém se kombinuje magie a technologie zní rozhodně nejzajímavěji.
Každá classa bude mít své unikátní zbraně, brnění i strom schopností, ve kterém si budeme moct s postupem času odemykat nové a silnější schopnosti. Používání abilit bude stát Měsíční sílu (Lunar power), ale dle autorů se má jednat o dvojsečnou zbraň a přílišné využívání této mysteriózní síly může přinést neblahé následky pro naše hrdiny, což zní jako zajímavá herní mechanika. Prostě všeho moc škodí, znáte to, když si dáte patnáct piv tak to většinou taky nedopadne nejlíp.
Kromě základních informací si můžete na stránkách přečíst vcelku obsáhlé vývojářské deníčky se zajímavostmi z vývoje Moonfallu, pokud vás takové články zajímají, a asi nejdůležitější věcí je pak první oficiální trailer, ve kterém konečně můžeme hru vidět v pohybu. Herní prostředí vypadá parádně díky ručně kresleným pozadím a celkově má správně temnou i tísnivou atmosféru. Celkem se tak těším na příběh, který by v takto zajímavém světě mohl být sladkou třešničkou na dortu. Co se bojů týče, na první pohled mám pocit, že bych uvítal o trochu rychlejší tempo soubojů, protože některé pohyby vypadají velmi pomalé, ale těžko soudit, když jsem hru nehrál a nevíme jak co funguje. Každopádně klukům z Fishcow držíme palce, ať jde vývoj pěkně od ruky a hru si můžeme co nejdříve zahrát. Momentálně není přesné datum releasu známé, ale mělo by to býti někdy v příštím roce a hra bude dostupné pro PC, Linux, Mac i konzole.