Cez víkend ste si aj na našej stránke mohli prečítať informácie o chystanom vylepšení konzole Playstation 4 Pro, ktorá v budúcnosti umožní spustenie takzvaného Boost Modusu. Ten má pomôcť navýšiť technickú kvalitu u už dávno vydaných titulov, ktoré neboli nijako dodatočne prerábané pre PS4 Pro. Server Neogaf mal možnosť túto chystanú zmenu otestovať na konkrétnych hrách a ich výsledok je určite badať, nie však u každej hry. Preto som sa rozhodol, že vám dané výsledky ako aj konkrétne hry pekne rozpíšem pod seba, aby ste si prípadne mohli spraviť názor na snahu SONY o využitie vyššieho výkonu u ich poslednej verzie PS4.
Alien Isolation: upravuje menšie kolísanie snímkovania, ktoré sa objavovalo v pôvodnej verzii.
Assassin’s Creed IV Black Flag: bez znateľného vylepšenia, čiže nič čo by vás nútilo zapínať Boost modus.
Assetto Corsa: Pri zapnutej podpore beží hra oveľa hladšie a plynulejšie.
Batman Arkham Knight: eliminácia trhania obrazu je značná.
Battlefield 4: Zlepšilo sa FPS a to dokonca aj u online režimu, čo je veľké plus pre Bosst modus. Všetko beží na 60 FPS.
Bloodborne: Viacmenej bez zmien.
Bioshock Infinite: Hra zostáva uzamknutá na 60 FPS.
Call of Duty – Ghosts: Konzistencia rovnako stabilná a ustálená na 60 snímkov za sekundu, predtým toto jasne kolísalo.
Dark Souls III: Jemný posun k hladkosti ale stále je tu veľký problém s takzvaným framepacingom.
Dead Island Remastered: Totálne bez zmien.
Destiny: Zrýchlenie nahrávania.
DOOM: Hra beží plynulo aj pri veľko počte nepriateľov v jednom zábere. Značný posun k lepšiemu.
Dying Light: Zopár hráčov si všimlo jemné zlepšenie snímkovania, avšak rovnako niekto hlásil sekanie obrazu tam kde predtým nebolo.
The Evil Within: Asi prvá hra, pri ktorej je jasne poznať ako jej PS4 Pro pomohlo po všetkých stránkach. Skúste video nižšie.
Grand Theft Auto V: Počas jazdenia v aute sa zlepšil framerate.
Grow Home: Totálne zhoršenie po všetkých stránkach!
Just Cause 3: Boost pomáha snímkovaniu sa držať na hranici 30 FPS, pred jeho aktiváciou nemala problém hra klesnúť až na 20 snímkov za sekundu. Čiže posun k lepšiemu.
Project Cars: Stále ostáva veľa technických nedostatkov avšak so zapnutým Boost modusom sa hra jemne zlepšila.
Rainbow Six Siege: Značné vylepšenie snímkovania.
Rocket League: zamknutých 60 FPS, čo bol predtým dosť problém dokázať.
Street Fighter V: Zrýchlenie nahrávania o 25%.
The Witcher 3: Vďaka PS4 Pro sa dokázali oblasti ako močiare dostať na vyššiu kvalitatívnu úroveň.