O vývojářích z Česka a Slovenska vždycky píšeme rádi, však jsme taky CzechGamer, a každou nově oznámenou CZ/SK hru slavíme dvojitým panákem slivovice (nebo borovičky, záleží na tom, odkud vývojáři jsou), tedy alespoň já. Tentokráte máme radost o to větší, že na nově oznámeném titulu pracuje i bývalý pisálek vašeho oblíbeného webu - Marek Zeman, momentálně pracující v českém studiu Grip Digital, a je jasné, že nebýt CzechGameru, nikdy by to tak daleko nedotáhl. Takže good job.
Kluci tentokráte spojili síly s Joem Mirabellem, který stojí za oblíbenou FPS rogue like gamesou Tower of Guns a asi vás tedy nepřekvapí, že hra se nese právě v duchu tohoto indie hitu, jen bude větší, hezčí a šílenější. Na první pohled si musíte všimnou parádní grafiky, která v ToG byla (mírně řečeno) slabším prvkem, avšak v případě Mothergunship je to prostě úplně jiná liga, koneckonců hra běží na Unreal 4 enginu. Hektická hratelnost, obří bossové, náhodně generované herní prostředí a nemilosrdná obtížnost však přetrvávají. Novinkou je customizace vašich zbraní, při které budete moci popustit uzdu své fantasii (pokud vám nějaká po práci v kanclu ještě zbyla) a postavit si třeba 12ti hlavňový raketomet. Sounds cool!. Hra zatím bohužel nemá datum vydání, ale už teď víme, že vyjde na PS4/X1/Steam. Více toho zatím nevíme, ale věříme, že brzo pár pikošek přineseme. Do té doby se budeme těšit, vy můžete též a podívejte si i na oficiální web hry.