Před nějakou dobou se zvedl povyk ohledně toho, že očekávaná hra RIME bude na Switchi o celých 10USD dražší než na ostatních platformách a to včetně digitální verze. Důvodů k tomu je samozřejmě několik.
První věcí je, že fyzická verze hry pro Swich je obecně dražší než na ostatní platformy. Cartridge se hrou je vlastně flash paměť a jejich cena je mnohonásobně vyšší než vylisování Blu-ray disku. Druhou věcí je, že Nintendo žádá o striktní dodžování stejné ceny krabicové verze s cenou na eShopu. Ano logicky je to blbost, protože na fyzické kopii je mnohem více nákladů než na digitální. Chce tím Nintendo jenom "rejžovat" peníze? Samozřejmě, že také, ale důvod toho je prozaičtější. Nintendo si nechce rozhněvat retailové obchody (Gamestop atd.), kteří sice stále pomalu padají dolů a dolů. I přesto však generují nemalé peníze na lidech, kteří prostě přijdou do obchodu a koupí fyzickou kopii.
Tyto důvody vedly k tomu, že RIME na Nintendo Switch eShopu bylo plánované být dražší než na PSN či Xbox LIVE. Jak se vydavateli podařila změna? Inu k fyzickým kopiím v obchodech bude přibalovat kód ke stažení soundtracku v hodnotě 10USD, který nebude součástí digi verze. Tudíž digitální verze bude stejně jako na ostatních platformách 29,99USD, za fyzickou si prostě hráči připlatí. Co se nemění, že i když RIME vychází už za dva týdny a něco, Switch verze přijde později a zatím není přesně známo kdy.