První Halo mohlo být bez multiplayeru

První Halo mohlo být bez multiplayeru
08:38, 01.06.2017

Na serveru Waypoint.vice.com vyšel před dvěma dny velmi obsáhlý článek s titulem "The Complete, Untold History of Halo". Článek obsahuje obrovskou porci informací od počátku této série až po aktuálně poslední díl Halo 5. Kdo chce nechť si projde a přečte celý článek sám, zde je pár zajímavých zmínek z něj.

Podle Jamie Griesemera (designér ovládání) nebyly v Microsoftu se jménem Halo vůbec spokojení, vlastně jej úplně nesnášeli. Podle nich to nic neznamenalo. Podle nich se snažili prodat super vojáka ne nějaký vesmírný šrot (myslí tím samotné Halo). Výsledek toho, že MS se snažil vymyslet jiné jméno a stále se jim to nedařilo, tak nakonec přišli s tím, že bude mít hra podtitul "Combat Evolved". V Bungie to považovali za nejhloupější věc vůbec a navíc špatně gramaticky.

Další velice zajímavá věc je, že Halo chvíli před vydáním málem přišlo o svou ikonickou a nesmírně důležitou část - Multiplayer. Dost blízko konci projektu totiž MP vůbec nefungoval. Člověk mohl střílet nepřítele do nekonečna a on ne a ne umřít. Dospělo to do fáze, že začali úplně od znova - "Musíme zmáčknout reset." říkají. Původně měl být MP spíše jako Quake, ale Bungie došel čas a díky tomu Halo MP vypadal tak jak vypadal. Opravdu zajímavé, že nejikoničtější MP hra původního Xboxu a motor Xbox Live by neexistoval. To by mohlo znamenat úplně jiný vývoj dějin značky.


DALŠÍ

CGwillWin