Přibližně den a půl nás dělí od spatření Xbox Scorpio a toho co vlastně je zač, jak se jmenuje a co dokáže, aby naboural dominanci PlayStation 4. Mike Ybarra na Twitteru oznámil, že se jim podařilo optimalizacemi získat další 1GB operační paměti, kterou budou moci využít hry.
We’ll keep tuning Scorpio to empower creators to share the best versions of their games. Unlocked extra GB of RAM for them, now 9GB of GDDR5
— Mike Ybarra (@XboxQwik) 8. júna 2017
Už z obrázků desky Projectu Scorpio víme, že je tam celkem 12GB RAM. Doteď bylo známo, že 4GB sežere systém a další věci okolo a pro hry zůstane 8GB na hraní. Nyní se MS podařilo uvolnit místo, které žere systém a navýšit tak volnost hrám. Pro Scorpio to je krok z 8GB na 9GB, ale pro obyčejný stávající Xbox One je to skok ze 4GB na 5GB a to by mělo jít poznat (v případě, že to je opravdu optimalizace, kterou zvládne i XONE). Hry, které nebudou připravené na to, aby adresovali dodatečnou paměť tak se ten 1GB bude používat na cachování a tím také pomůže výkonu hry.
Games that don’t use the full 9GB, the rest of the RAM will be used as a cache (making things load way faster, etc.). All games = better. https://t.co/yZTGOvBJRx
— Mike Ybarra (@XboxQwik) 8. júna 2017