O nádejnom projekte Dolmen od štúdia Massive Work (jeho členovia sú vývojársky veteráni z AAA vôd), sme si písali pred viac ako mesiacom, v spojitosti s jeho snahou vybrať peniaze cez Kickstarter a skúsiť sa tak reálne dostať do produkcie pre PC, a pri prípadnom úspechu aj na konzole.
Toho času sme hovorili, čo do konceptu tejto TPS záležitosti, o spojení značiek ako Dead Space a Dark Souls, čo sa v zásade nijako nemení. Autorom síce kampaň cez K nevyšla, avšak nevzdávajú sa a aktuálne skúšajú šťastie cez ďalší "štartovač" a to komerčne možno menej známy Crytivo. Ten pracuje na úplne inom základe ako Kickstarter či Fig a práve v ňom má samotný Dolmen reálnu šancu na definitívne vydanie. Viac informácií a detailov sa určite ešte tento rok včas dozvieme , keďže samotné vydanie hry ako takej je plánované až na 2019.