Po záporně přijatém úvodním traileru a následném poměrně arogantním vyjádření Patricka Söderlunda se marketingová kampaň Battlefieldu V začala nést na hodně negativní vlně. To se k nelibosti EA projevilo už v předobjednávkách, které jsou údajně o 85 % nižší než u konkurenčního Call of Duty: Black Ops 4. Aby těch problémů nebylo málo, tak navíc vývojáři z DICE nestíhají. Kombinace těchto potíží vedla k odložení hry o celý měsíc, což znamená, že se Battlefieldu V dočkáme místo 19. října/októbra až 20. listopadu/novembra.
Díky odkladu se EA více odpoutali od očekávaného dvojbloku v podobě již zmíněného Call of Duty: Black Ops 4 a rovněž Red Dead Redemption 2, což je dvojice titulů, které by při dodržení původní data vyšly těsně před respektive těsně po novém Battlefieldu. Oddálené vydání rovněž znamená více času pro samotné vývojáře. Ti by nyní měli mít dostatek času na to, aby v den vydání požadovaný obsah dodali. Právě posunuté vydání a ne úplně srozumitelná komunikace ze strany EA ale mají za následek nejasnosti právě okolo obsahu. Rozhodl jsem se proto v krátkosti napsat seznam toho, na co se můžete těšit hned 20. listopadu, čeho se dočkáme až někdy později a na co můžete zapomenout úplně.
První věcí jsou krátké singleplayerové příběhy s názvem War Stories, které stejně jako v Battlefieldu 1 nahrazují klasickou kampaň. Celkem bychom si měli zahrát pět těchto epizod. V den vydání ale vyjdou pouze čtyři. Pro porovnání si opět vypůjčím Battlefield 1, jenž měl v den vydání těchto kratších příběhů šest. Otázkou zůstává, jak dlouhé jednotlivé kapitoly budou.
Co se týče map, tak těch bude při vydání osm, což je v porovnání s Battlefiedem 1 o jednu méně. Dá se ale očekávat, že po vydání budou mapy postupně přibývat. Stejně tak se dají předpokládat nové národy. V době vydání se Battlefield V pochlubí pouze německou a britskou frakcí. Vzhledem k tomu, že se bavíme o druhé světové válce, tak by se hodilo přidání minimálně Spojených států amerických a Sovětského svazu.
Posledním tématem jsou samotné herní režimy. Kromě gigantického režimu Grand Operations se hráči mohou z počátku těšit ještě na klasický Conquest, Team Deathmatch, Domination, Frontlines, Breakthrough a kooperativní mód Combined Arms. Pokud vás zajímá nový battle royale režim s názvem Firestorm, tak ten vyjde rovněž později.
Jelikož se ale v Electronic Arts zavázali, že neplánují season pass, loot boxy ani jakákoli placená rozšíření, tak všechen budoucí obsah po vydání bude jednoduše pro všechny majitele základní hry zdarma. Jak jste na tom vy? Máte rádi všechen obsah hned při vydání hry nebo se vám líbí spíše v současnosti populární model, kdy je hra považována za službu a postupně se po vydání rozrůstá?