Spoločnosť 2K aktuálne sformovalo nové štúdio Cloud Chamber, ktoré sa sústredí na vývoj nového spracovania populárnej značky BioShock. Ide o striktne internú firmu 2K, ktorej jedna polovička bude pôsobiť v San Franciscu a tá druhá naopak v Montreale. Pôjde tak o vôbec prvú 2K kanceláriu v Kanade.
Vývoj BioShocku je stále len v plienkach a nasledujúce roky o hre nemusíme počuť príliš veľa, každopádne ak pôjde všetko tak ako má, návrat do podmorského Rapture by nás mal zastihnúť v novej generácii konzol. Cloud Chamber povedie Kelley Gilmore (Sid Meier's Civilization a XCOM), žena s viac než dvadsať ročnou praxou v obore, ktorej rukami prešlo už štyridsať hier. Toto je ostatne ďalší míľnik, keďže z pohľadu 2K sa do vedenia ich interných štúdií ešte nikdy žena nedostala. Držíme nej ako aj zvyšku Cloud Chamber palce a tešíme sa na výsledok.