Dalo sa to tak trocha tušiť, keďže problémy s vývojom priameho nasledovníka kultovej značky Vampire: The Masquerade – Bloodlines sa objavili ešte počas minulého roku. Švédske vydavateľstvo Paradox Interactive toho času stále dôverovalo vývojárom z Hardsuit Labs (Blacklight: Retribution) a snažilo sa verejnosť presvedčiť v tom, že vývoj Bloodlines 2 pokračuje v ideálnom tempe. Dnes už je však jasne dané, že opak bol pravdou.
Paradox Interactive sa prostredníctvom svojho Discord účtu podelili s aktuálnym a dosť nelichotivým stavom vývoja tejto akčnej RPG a podľa ich slov už Hardsuit Labs nie je súčasťou produkčného plánu. Jednoducho museli vývojárov vymeniť za iných a tento rok tak hru samotnú rozhodne čakať nemusíme. Paradox navyše zastavil aj predobjednávky.
Táto hra je pre nás veľmi dôležitá a bola to od samého začiatku ambiciózny projekt. Aby sme splnili naše stanovené ciele, dospeli sme k záveru, že je potrebná zmena, a preto je potrebných viac času na vývoj.
Pri tejto príležitosti by sme chceli oceniť autorov Hardsuit Labs za ich úsilie a poďakovať sa im za ich tvrdú prácu na projekte. Štúdio odviedlo skvelú prácu pri položení základov tejto hry a dúfame, že vy, komunita, oceníte aj ich prínos pre Bloodlines 2.
Sme vďační za vašu nepretržitú podporu počas celého vývoja hry. Chápeme, aké dôležité je to pre vás, a radi by sme sa s vami podelili o viac. Hneď ako to bude možné, dáme vám vedieť, ako bude vyzerať budúci vývojový tím hry Bloodlines 2. Dale Emasiri - Paradox team
Môžeme len špekulovať nad dôveryhodnosťou PR tvrdení vyššie, každopádne ak bolo štúdio Hardsuit Labs tak dobré, prečo ho Paradox úplne odstavil od vývoja a prečo k nemu len nepripojil ďalší vývojársky prápor?