Ace Combat 7: Skies Unknown - Top Gun Maverick Aircraft Set

Ace Combat 7: Skies Unknown - Top Gun Maverick Aircraft Set - recenze
15:54, 12.06.2022

Pokračovanie akčnej drámy Top Gun, s podnázvom Maverick sa už niekoľko týždňov teší prevažne veľmi kladným recenziám a samozrejme miliónom predaných vstupeniek v kinosálach po celom svete. Niet divu, že na štýlový návrat nestarnúceho Toma Cruisa do stíhačky zareagoval aj herný priemysel, a rôznych skinov, či DLC sme po premiére filmu mohli vidieť pribúdať hneď od niekoľkých značiek. Jednou z nich bola aj séria Ace Combat, ktorá do svojho doposiaľ posledného pokračovania s číslovkou 7, pridala Top Gun: Maverick Aircraft Set.

Klik pro zvětšení (Ace Combat 7: Skies Unknown - Top Gun Maverick Aircraft Set - recenze)

Aj keď je cenovka nového "DLC" pomerne veľká (19,99€), úprimne tu nemôžeme čakať zázraky. Toto rozšírenie pozostáva najmä zo štyroch nových hrateľných lietadiel, ktorými sú

F-14A Tomcat, F/A-18E Super Hornet, Fiktívna futuristická stíhačka DarkStar, ktorá sa objavuje vo filme a nemenovaná "Stíhačka piatej generácie", veľmi nápadne pripomínajúca ruský Su-57. Pridané boli aj nové emblémy Maverick, Hangman, Payback, Rooster a Bob, či 12 nových nicknamov, taktiež odkazujúcich na postavy z filmu. Zabudnúť nemôžeme taktiež na dve nové skladby do multiplayer misií.

A to je z nového DLC všetko. Žiadna nová misia simulujúca tú z nového filmu Top Gun alebo podobne. Musím priznať že za 19,99€, teda približne 500Kč sme ako prídavok do tri roky starého titulu mohli dostať viac. Každopádne skalných fanúšikov Top Gunu, ktorí si toto DLC zakúpia chápem, no za mňa je táto cena v pomere s tým čo dostaneme trochu prestrelená. Na záver tohoto krátkeho príspevku ešte video, ktorý zhŕňa celý obsah DLC: