World of Warcraft: Cataclysm nemá být jednoduchý

World of Warcraft: Cataclysm nemá být jednoduchý
07:21, 13.01.2011

Cataclysm se prodává jako divý a sbírá velice vysoká hodnocení. Jako vždy se ale najde nějaká banda reptalů. Nyní si například někteří hráči stěžují na to, že je hra příliš těžká. K tomu se podrobně vyjádřil vrchní systémový designér Greg Street, který v zásadě tvrdí, že to přeci nemá být jednoduché.

V zásadě jde o to, že chceme, aby byly dungeony v hrdinském módu a raidy výzvou. Chceme, abyste oslavovali, když vyhrajete, místo toho, aby to byla předem daná věc. Nechceme, abyste se doklopýtali k výhře. Nechceme, abyste převálcovali bosse, aniž byste si všimli a starali o to, co dělají. Nechceme, aby léčitelé mohli vynahradit všechny chyby zbytku týmu. Přestože jsou možná dungeony jenom vyparáděné automaty na předměty, chceme, aby to zabralo víc než jen zmáčknutí čudlíku, než dostanete svou odměnu.

Street také upozorňuje, že jak hráči získají lepší vybavení, které Cataclysm přinesl, budou věci samozřejmě jednodušší.

Tento obsah je nový a hráči stále sbírají vybavení. Hrdinské dungeony a raidy už budou jenom jednodudšší a jednodušší.

Konec konců, nechceme dávat podvybaveným a neorganizovaným skupinám téměř jistou šanci na úspěch, protože pak by byl tento obsah naprosto triviální pro hráče s patřičným vybavením, kteří komunikují, kooperují a taktizují.

Pokud jste právě náhodou propadli nejhlubší panice a netušíte, jak budete ve World of Warcraft nadále žít, přečtěte si také Streetovy tipy a triky, jak správně zvládat dungeony a raidy.

Klik pro zvětšení (World of Warcraft: Cataclysm nemá být jednoduchý)

DALŠÍ

CGwillWin