Killzone 3 nevyždímalo z PS3 maximum

Killzone 3 nevyždímalo z PS3 maximum
16:04, 23.02.2011

PlayStation 3 má stále co nabídnout, ačkoliv je na trhu již od konce roku 2006. Na této konzoli vycházejí stále graficky atraktivní hry, ale jen málo lidí by si myslelo, že se z PS3 dá vymáčknout víc. Vývojářům z Guerrilla Games se to povedlo, a tak je Killzone 3 (podle prvních recenzí vcelku svělé) graficky povedenější než Killzone 2. „Na konci každého projektu vždy říkáme, že jsme z něho vyždímali maximum, což byla u Killzone 2 chyba,“ řekl serveru IndustryGames spoluzakladatel Guerrilla Games, Hermen Hulst. A pokračuje:

Cítili jsme, že jsme tlačili výkon konzole absolutně na maximum. Nyní víme z vlastní zkušenosti, že má PS3 mnoho rezerv. Můžeme z ní vždy vyždímat více.

Například v Killzone 2 jsme zavedli anti-aliasing, abychom se zbavili zubatých okrajů. Použili jsme vylepšenou verzi, která je mnohem efektivnější, takže jsme vlastně nechali prostor pro více detailů, větší prostředí a více polygonů. Ve srovnání s Killzone 2 je v Killzone 3 počet polygonů třikrát vyšší.

Nové generace PlayStationu vychází 6 let po sobě. Kdybychom se měli tohoto držet, tak PS4 by zde měla být v roce 2012. Do té doby se budou očividně vývojáři stále snažit ždímat z PS3 maximum.

Klik pro zvětšení (Killzone 3 nevyždímalo z PS3 maximum)

DALŠÍ

CGwillWin