Inspirací pro Sucker Punch byly hry od Sony

Inspirací pro Sucker Punch byly hry od Sony
15:44, 12.05.2011

Infamous 2 nám už pomalu klepe na dveře, veškeré práce finišují a vývojáři ze Sucker Punch se už pomalu připravují na první recenze svého nejnovějšího dítka. Už na pohled je jasné, že druhý díl má vysoké ambice překonat ten první a nejen to, zatím to vypadá, že se dočkáme takzvaného titulu, který by doslova neměl chybět ve vaší sbírce. K tomuto tématu se navíc teď vyjádřil i Brian Fleming, zakladatel studia. "Podívali jsme se na Uncharted 2 a řekli si: 'Naše grafika a renderování musí být mnohem lepší,'" prozradil Brian serveru CVG.

Brian nepřirovnává práci studia jen k Uncharted 2, ale i k ostatním hrám interních studií Sony jako LittleBigPlanet a Resistance. "Podívali jsme se na LittleBigPlanet a řekli si: 'to je dobrý příklad, jak bychom mohli naši hru zlepšit.'" Tímto Brian samozřejmě naráží na letos oznámený editor misí, ve kterém si hráči budou moct vytvářet svoje vlastní úkoly a poté je sdílet s ostatními hráči.

Infamous 2 je plánován na 7. června v USA. Evropské datum doposud nebylo oznámeno. Ještě připomeneme, že Sucker Punch potvrdili svoji neúčast na herním veletrhu E3 příští měsíc.

Klik pro zvětšení (Inspirací pro Sucker Punch byly hry od Sony)

DALŠÍ

CGwillWin