Pokud jste si snad bláhově mysleli, že tvorba her ovladatelných pomocí ovladače Kinect musí být neuvěřitelná zábava a příležitost pro kreativní vývojáře, není to tak docela pravda. Peter Molyneux, šéf studia Lionhead, si totiž v rozhovoru pro server Gaming Union postěžoval, že tohle zařízení pro konzoli Xbox 360 (a nově také pro počítače) má také pár problémů. Největším je pravděpodobně navigace, která je prý dokonce "skutečným problémem".
"Nemáte k dispozici žádná tlačítka, takže donutit hráče něco udělat může být poněkud problém," komentoval práci s Kinectem Molyneux, na druhou stranu si však pochvaloval tvůrčí svobodu a prostor pro emoce. Krom toho také prozradil, že vývoj Fable: The Journey, jenž bylo poprvé představeno na letošní E3, trvá už celých sedm měsíců. "Vývoj začal před zhruba sedmi měsíci, když přišli chlapci z Microsoftu a řekli: "Hele, chtěli bychom, abyste vytvořili Kinect hru pro hardcore hráče."," uvedl.